Vi ønsker å følge opp hver deltager personlig.
Første steg er registrering gjennom appen.
Neste steg skjer nå – personlig kontakt.
Vårt mål er at deltagerne skal få hjelp og veiledning til å ta del i et misjonsengasjement – enten i sine nabolag, på skoler, ved bønn, bibelstudie eller ett av de andre seks fokusområdene.
Logg inn på HubSpot https://hubspot.com
Du skal ha mottatt en invitasjon til å sette opp din HubSpot bruker.
Mangler du invitasjonen? Sjekk spam. Klikk på «Hjelp»-knappen nede til høyre og forklar problemet.
Telefonnummeret vi ringer fra: 40405825
Koden for å sette opp telefonnummeret finner du i The Send Info mailen i HubSpot.
Linker til opplæring:
Hvis du har tid kan du hjelpe oss å få bedre datakvalitet. Brukerne av appen skriver mye rart. Hjelp oss å rette personens navn (bruk stor forbokstav) og telefonnummer (start med +47 for norske nummer).
Når du er ferdig, og fremdeles har flere tasks, må Team Admin fordele disse på nytt.
Dersom noen ønsker å gi en gave til selve The Send arbeidet (ikke kollekten), ønsker vi at de bruker vår gaveløsning.
-> Send dem SMS med link til betaling. (Ligger som en mal).
Dersom du må sende e-post, er linken https://thesend.no/gave
Trenger du teknisk hjelp? Trykk «Hjelp»-knappen nede til høyre og beskriv problemet. Husk navn, mobilnummer og organisasjon.
Se også IT avdelingens HubSpot FAQ.
Trenger du fremdeles hjelp? Ring YWAM IT 62574321.
© 2023 THE SEND | All Rights Reserved