Ringing med The Send

Hvorfor gjør vi dette?

Vi ønsker å følge opp hver deltager personlig.
Første steg er registrering gjennom appen.
Neste steg skjer nå – personlig kontakt.

Vårt mål er at deltagerne skal få hjelp og veiledning til å ta del i et misjonsengasjement – enten i sine nabolag, på skoler, ved bønn, bibelstudie eller ett av de andre seks fokusområdene.

Kom i gang

Logg inn på HubSpot https://hubspot.com
Du skal ha mottatt en invitasjon til å sette opp din HubSpot bruker.
Mangler du invitasjonen? Sjekk spam. Klikk på «Hjelp»-knappen nede til høyre og forklar problemet.

Telefonnummeret vi ringer fra: 40405825
Koden for å sette opp telefonnummeret finner du i The Send Info mailen i HubSpot.

Linker til opplæring:

Utfordringer?

Er det utfordringer i samtalen? Forsøk å holde deg saklig og høflig. Spør om en leder kan ringe tilbake, og avslutt samtalen. Kontakt teamleder.
 
Har du hatt en vanskelig samtale? Stopp ringingen og prat med din teamleder.

Rydde underveis

Hvis du har tid kan du hjelpe oss å få bedre datakvalitet. Brukerne av appen skriver mye rart. Hjelp oss å rette personens navn (bruk stor forbokstav) og telefonnummer (start med +47 for norske nummer).

Prosedyrer

Tasks
Vi benytter Tasks aktivt. Det er slik du vet hvem du skal ringe. Hver gang du lukker en task, vil en ny opprettes inntil samtalen er Completed. Du kan selv endre dato for oppfølging og om du vil ha en påminnelse.
Owner
Hver Deal har en Owner. Når det lages nye Tasks, er det Owner som får tasken tildelt. Ønsker du å «gi» en kontakt til noen andre, må du endre Owner på Deal og Task.
E-post varsel
Du vil få varsler i epost om tildelte tasks, eller når noe skjer med kontakter du er tildelt. Dette kan du skru av under Innstillinger.
E-post
Har du behov for å sende epost til en deltaker, gå til Contacts -> Inbox og send e-post derfra.
Slutt på økt

Når du er ferdig, og fremdeles har flere tasks, må Team Admin fordele disse på nytt.

  1. Team Admin endrer lisensen din til The Send Email (for alle som har Caller lisens vil få tildelt tasks)
  2. Team Admin gir «Caller lisensen» til en ny person på ringeteamet.
  3. Team Admin velger alle dine Deals, og assigner dem til «Random Caller». Oppgavene vil da distribueres til de som har en aktiv Caller lisens.
  4. Team Admin sletter dine tasks.

Gaver

Dersom noen ønsker å gi en gave til selve The Send arbeidet (ikke kollekten), ønsker vi at de bruker vår gaveløsning.

-> Send dem SMS med link til betaling. (Ligger som en mal).
Dersom du må sende e-post, er linken https://thesend.no/gave

Hjelp!

Trenger du teknisk hjelp? Trykk «Hjelp»-knappen nede til høyre og beskriv problemet. Husk navn, mobilnummer og organisasjon.

Se også IT avdelingens HubSpot FAQ.

Trenger du fremdeles hjelp? Ring YWAM IT 62574321.

We use cookies, to collect information about you for various purposes including: Functional Statistical Marketing. By clicking "accept", you consent for all these purposes.