Her er gjennomgang av oppsett av din HubSpot konto for at du skal kunne ringe for The Send.
På grunn av personvernloven er det viktig at dette følges. Personopplysninger er bare lov å lagre i HubSpot og Office pakka (Teams og OneDrive) med din YWAM-bruker.
Vi har forbedret oppsettet siden i fjor, og ønsker deg lykke til med å ringe 😁
Hilsen YWAM IT.
Du vil motta en epost med en invitasjon til å begynne å bruke HubSpot.
Vi bruker «Single Sign On» (SSO), så HubSpot brukeren din er knyttet til YWAM brukeren.
1) Logg inn på din YWAM konto https://portal.office.com
2) Klikk på linken «Join HubSpot».
For å slippe å komme raskere i gang når du logger inn, klikk «Skip for now».
Klikk «Skip for now» fire ganger for å hoppe over introduksjonsoppgavene.
Klikk «Go to my dashboard».
Vi skal opprette «dashboards» som viser relevant statistikk.
Første gang du skal ringe noen vil du bli spurt om telefonnummeret dersom du ikke har registrert et.
Denne metoden er for å registrere nummeret selv om du ikke har noen kontakter å ringe enda.
Klikk på «tannhjulet» øverst til høyre.
Klikk «General» i menyen.
Velg «Calling», og klikk «Add phone number»
Klikk på flagget og velg Norway.
Skriv inn nr. 40405825
Klikk «Text me»
Åpne en ny fane i nettlesere og åpne HubSpot innboksen
https://app.hubspot.com/live-messages/4780534
Velg «The Send Local» innboksen.
Det vil snart komme en epost med kode. Det står «SMS Authentication code» i tittelen.
Bruk koden, og lukk denne epostdialogen. (Klikk «Close conversation»).
Etter at du har skrevet inn koden og klikket deg videre vil du se at verifiseringen var vellykket og du kan trykke Done.
Du kan nå se at nummeret har blitt tilgjengelig for deg.
© 2023 THE SEND | All Rights Reserved